Naar hoofdinhoud
Orkestreert de dienstverlening!

Klanten beoordelen Mozard met een gemiddeld cijfer van 8,5!

Dit nieuwsbericht is afkomstig uit het nieuwsarchief

Mozard werkt continue aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Naast de permanente en directe contacten én de gesprekken in het gebruikersoverleg, houdt Mozard goed zicht op de tevredenheid van haar klanten door de analyse van alle zaakgerichte klantcontacten. Mozard gaat vanaf dit jaar een stap verder. 

Zaakgericht onderzoek

Aan alle klanten is gevraagd een Mozardwebformulier in te vullen en de verschillende onderdelen en diensten van het bedrijf te voorzien van een rapportcijfer. Ook was er ruimte om tekstuele opmerkingen te geven.

De volgende onderdelen van de dienstverlening zijn voorzien van een waardering:

  1. De functionaliteit; in welke mate ondersteunt Mozard de processen van de klant,
  2. De stabiliteit; in welke mate is Mozard beschikbaar en kunnen de gebruikers er dus mee werken,
  3. De performance; de mate waarin de Mozard Suite snel reageert en soepel werkt,
  4. De serviceprocessen (helpdesk); het gaat hier de wijze waarop Mozard omgaat met de intake, behandeling en afhandeling van bevindingen, incidenten en hulpvragen.
  5. De doorontwikkeling; het gaat hier om de mate waarin klanten vinden dat Mozard nieuwe functionaliteit ontwikkelt en voorbereid is op nieuwe ontwikkelingen.
  6. De prijs-kwaliteit verhouding; wordt er niet teveel betaald voor de geleverde diensten?

 

Alhoewel er slechts een enkele 6 is gegeven als laagste! score willen we blijven verbeteren. Dat betekent dat we onze serviceprocessen nog beter zullen monitoren.

Mozard gaat deze meting elk jaar herhalen. 

Gepubliceerd vanaf 22-12-2014 t/m 29-09-2016