Naar hoofdinhoud
Orkestreert de dienstverlening!

Wat zijn de tarieven voor ondersteuning vanuit Mozard?

Adres en contactgegevens

Alle medewerkers van Mozard B.V. werken volgens het flexibele kantoorconcept van Het Nieuwe Werken, en kiezen hun eigen werklocatie. Dit is mogelijk door de digitalisering die we met onze eigen software in alle processen van de organisatie hebben doorgevoerd.

Wat zijn de tarieven voor ondersteuning vanuit Mozard?

Onderstaande tarieven worden gehanteerd voor ondersteunende diensten die vallen buiten de SLA of die conform de SLA gefactureerd mogen worden.

Per 1 januari 2023 hanteren wij de volgende tarieven: 

  • Ondersteuning standaard, conform SLA €115,00 per uur excl. BTW
  • Ondersteuning aanvullend, niet opgenomen in SLA €134,00 per uur excl. BTW

Mozard levert kwalitatief hoogwaardige ICT ondersteuning op het gebied van het technische beheer (zoals serverbeheer, databasebeheer, netwerkbeheer, firewalls, routers, switches, webservers etc.) rekening houdend met de strenge beveiligingsmaatregelen en tools (IB), omvangrijkere ICT infrastructuren, landelijke voorzieningen en koppelingen.

Overzicht vragen