Naar hoofdinhoud
Orkestreert de dienstverlening!

Organisatiemodel

Mozard BV is een innovatief softwarebedrijf. Mozard ontwikkelt en beheert webbased systemen met generieke functionaliteit waarmee organisaties de dienstverlening en informatievoorziening flink kunnen verbeteren tegen lage kosten.

Hoe is de Mozard organisatie opgebouwd?

De Mozard organisatie bestaat uit verschillende onderdelen die naadloos samenwerken:

In de ontwikkelafdeling wordt op basis van een jaarlijkse ontwikkelkalender nieuwe functionaliteit ontwikkeld en uitgedacht. Dit gebeurt zo veel mogelijk samen met de klant. Mozard wil steeds 'state of the art'-functionaliteit leveren. Mozard zorgt hierdoor dat haar klanten steeds mee kunnen groeien in de complexe ontwikkelingen op het gebied van de digitalisering en de informatisering.

Onze productie- of programmeerafdeling, zorgt dat alle nieuwe ontwikkelingen worden vertaald in werkelijke functionaliteit. Hier werken hoogwaardige programmeurs die vooral eer uit hun werk halen door zoveel mogelijk storingsvrij te programmeren.

Onze beheerafdeling is de schakel tussen de klant en de organisatie als het gaat om vragen, wensen, incidenten en meldingen. Wij werken hierbij zaakgericht zodat wij de contacten van onze klanten goed kunnen managen. Het voordeel voor de klant is dat er transparantie is van zaakafhandeling en de communicatie optimaal plaatsvindt via de statuspagina op het web, via e-mail en/of sms.

Onze verkoopafdeling zorgt voor het organiseren van demo's en zoekt steeds naar mogelijkheden om het bedrijf Mozard en het product Mozard Suite onder de aandacht te brengen. We benutten hierbij ook zoveel mogelijk de mogelijkheden van het web, zoals Twitter, Google en LinkedIn.