Naar hoofdinhoud
Orkestreert de dienstverlening!

Hoe stel ik een vraag, meld ik een bevinding of dien ik een wens in?

Adres en contactgegevens

Alle medewerkers van Mozard B.V. werken volgens het flexibele kantoorconcept van Het Nieuwe Werken, en kiezen hun eigen werklocatie. Dit is mogelijk door de digitalisering die we met onze eigen software in alle processen van de organisatie hebben doorgevoerd.

Hoe stel ik een vraag, meld ik een bevinding of dien ik een wens in?

Wij geloven dat excellente dienstverlening van het serviceteam bijdraagt aan het doel van Mozard om 100 % klanttevredenheid na te streven.
Dit doen wij door een persoonlijk en kwalitatief hoogstaand niveau van service te verlenen, waardoor onze klanten zich ontzorgd voelen en ons vertrouwen. 
Wij werken hard en nauw samen met onze klant, kennen en gebruiken ons eigen systeem tot in de diepste kern en begrijpen daardoor de behoeftes van onze klant.
Onze excellente dienstverlening resulteert niet alleen in tevredenheid over het serviceteam, maar ook in 100 % tevredenheid over Mozard.

Vragen, wensen en bevindingen kunnen via het klantportaal zaakgericht bij ons worden ingediend (aanmelden is noodzakelijk).